10 دلیل که چرا وب سایت شما باید گوگل آنالیتیکس داشته باشد

اینفوگرافیک Goggle Analytics تجزیه و تحلیل وب برای رشد وب سایت کسب و کار شما مهم است، داده های بازدیدکنندگان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید تشخیص دهید که آنها در وب سایت شما چه کاری انجام می دهند. ابزارهای تجزیه و تحلیل وب زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای جمع آوری داده های مربوط به وب سایت ها استفاده کنید، محبوب ترین و رایگان ترین نسخه ای که وب سایت ها می توانند از آن استفاده کنند Google Analytics است.

اگر به دنبال شرکتی برای طراحی سایت در اصفهان هستید با ما تماس بگیرید.

Google Analytics به شما امکان می دهد رفتار مشتری، تجربه کاربر، محتوای آنلاین، عملکرد دستگاه و موارد دیگر را ردیابی و درک کنید. گوگل آنالیتیکس با کشف چیزهایی که احتمالا هرگز در مورد بازدیدکنندگان سایت خود نمی دانستید، اطلاعاتی را که به شما کمک می کند تا استراتژی موفقیت کسب و کار خود را شکل دهید، در اختیار شما قرار می دهد.

چه یک سایت تجارت الکترونیکی یا یک سایت اطلاعاتی داشته باشید، می خواهید رفتار بازدیدکنندگان خود را برای دستیابی به نتایج بهتر درک کنید.

 

در زیر برخی از دلایلی وجود دارد که چرا Google Analytics ابزار تجزیه و تحلیل وب ترجیحی است که توسط Pro Web Marketing استفاده می شود و چرا ما به طور خودکار Google Analytics را در هر وب سایتی که طراحی می کنیم راه اندازی می کنیم و گزارش های ماهانه ارائه می دهیم.

 

  • رایگان است

 

این جمله را شنیده اید که "هیچ چیز در زندگی رایگان نیست"، در مورد گوگل آنالیتیکس، این درست نیست. Google برای استفاده از این محصول هزینه ای از شما دریافت نمی کند. همچنین اطلاعات، اعداد و آمار مهمی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند تا اثربخشی وب سایت خود را به حداکثر برسانید.

 

سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل وب در دسترس هستند، برخی از آنها یک دوره رایگان اولیه را ارائه می دهند، سپس یک هزینه ماهانه دارند، برخی دیگر یک بار هزینه دارند. همه آنها می توانند اطلاعات مرتبطی در مورد عملکرد وب سایت شما در اختیار شما قرار دهند، اما ما معتقدیم که Google Analytics قابلیت تجزیه و تحلیل داده های بیشتری را ارائه می دهد، توسط محبوب ترین موتور جستجو طراحی شده است و دوباره رایگان است.

 

2-به طور خودکار داده ها را جمع آوری می کند

 

Google Analytics همه کارها را با کاهش زمان قرار دادن داده ها در اسناد یا صفحات گسترده انجام می دهد.

 

اگرچه ما مشتریان خود را طوری تنظیم کرده‌ایم که گزارش ماهانه را از طریق ایمیل دریافت کنند، شما می‌توانید در هر زمان به گزارش‌های خود دسترسی داشته باشید و به شما امکان می‌دهد تا استراتژی‌هایی را برای عملکرد بهتر در وب‌سایت خود اعمال کنید.

 

3-گزارش های سفارشی

 

در گوگل آنالیتیکس، می‌توانید از بین بسیاری از الگوهای گزارش Google یکی را انتخاب کنید، یا می‌توانید گزارش سفارشی خود را ایجاد کنید. می توانید مقادیر و معیارهایی را که می خواهید ببینید و نحوه نمایش آنها را انتخاب کنید.

 

برای مشاهده اینکه چگونه می توانید گزارش سفارشی خود را ایجاد کنید، اینجا را کلیک کنید.

 

4-ادغام با سایر ابزارها و پلتفرم ها

 

Google Analytics یک داشبورد واضح و آسان برای استفاده دارد، درست مانند سایر سرویس های Google.

 

شما محدود به استفاده از آن بر روی دسکتاپ خود نیستید. می‌توانید برنامه را از فروشگاه Google Play بر روی تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود دانلود کنید و همه ویژگی‌ها را حفظ کنید.

 

گوگل آنالیتیکس را می توان به راحتی با گوگل ادوردز ادغام کرد، اساساً دو ابزار را با هم ترکیب می کند تا اطلاعات مفیدی را برای کمک به موفقیت کمپین های AdWords شما ارائه دهد.

 

می توانید از Google Analytics با همه دستگاه های خود استفاده کنید تا به راحتی داده ها را در سایر محصولات شناخته شده Google جاسازی کنید.

 

5-توانایی اندازه گیری جستجوی داخلی در رفتار سایت

جستجوی سایت رفتار آنالیتیکس گوگل نشان می دهد که مشتریان بالقوه در هنگام ورود به وب سایت شما به دنبال چه چیزی هستند و اطلاعاتی در مورد آنچه که مردم در وب سایت شما به دنبال آن هستند ارائه می دهد. این به شما مناطقی را با فرصت‌هایی برای رشد نشان می‌دهد که چگونه دسترسی به اطلاعات در سایت شما ممکن است نامشخص یا از دست رفته باشد. با استفاده از این اطلاعات می توانید تغییرات یا اضافات لازم را در مسیریابی وب سایت خود و پیشنهادات محصولات / خدمات ایجاد کنید. این کار باعث می شود وب سایت شما کاربرپسندتر شود و عملکرد وب سایت شما بهبود یابد.

 

6-برای انالیز کردن اینکه چرا بازدیدکنندگان از وب سایت شما خارج می شود

 

نرخ انصراف درصد بازدیدکنندگانی است که وب سایت شما را تنها پس از بازدید از یک صفحه ترک می کنند. این یکی از مهمترین شاخص ها است زیرا به شما می گوید که بازدیدکنندگان به وب سایت شما می آیند اما آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا نمی کنند.

 

نرخ بالای ترک تحصیل نیاز به اقدام فوری برای شناسایی علت دارد تا بتوانید این درصد را تا حد امکان کاهش دهید.

 

دلیل نرخ پرش بالا ممکن است این باشد که وب سایت شما به راحتی قابل پیمایش نیست یا صفحه فرود (معمولاً اصلی) شما به اندازه کافی جذاب نیست که بتوانید سایت خود را بیشتر کاوش کنید. با گزارش دقیق ترک تحصیل، می توانید راه ها و روش هایی برای کاهش نرخ ترک تحصیل در وب سایت خود بیابید.

 

7-سن، جنس، علاقه، سازمان و محل مخاطبان خود را بدانید

 

با گوگل آنالیتیکس، می توانید داده های ارزشمندی را برای مخاطبان خود بیابید تا مشخص کنید کدام کانال ها بیشترین ترافیک را به وب سایت شما می آورند.

 

بخش مخاطبان اطلاعات زیادی در مورد افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند، مانند سن، جنسیت، علایق، دستگاه ها و مکان ارائه می دهد.

 

همچنین اطلاعاتی در مورد نحوه هدایت بازدیدکنندگان به وب سایت خود به شما می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعات تماس اینجا را کلیک کنید.

 

8-برای اینکه بفهمید کدام پلتفرم های اجتماعی را هدف قرار دهید

 

پلتفرم اجتماعی Google Analytics GraphSocial یک راه عالی برای جذب ترافیک زیاد و جذب سرنخ است.

 

با گوگل آنالیتیکس می توانید ببینید که کدام پلتفرم ها ترافیک را به سمت سایت شما هدایت می کنند. این به شما کمک می کند تا بهترین پلتفرم را برای تبلیغات به مشتریان خود انتخاب کنید.

 

به عنوان مثال، اگر در فیسبوک بیشتر تعامل خود با مشتریان را مشاهده می کنید، اما حجم قابل توجهی از ترافیک از سوی توییتر وجود دارد، با توجه به این داده ها، باید بودجه بیشتری برای فیس بوک و بودجه نسبتاً کمتری در توییتر تعیین کنید تا به تعداد بیشتری دسترسی پیدا کنید. مشتریان جذب سایت شما

 

9-برای اینکه بفهمید چه محتوایی باید بنویسید

 

محتوا پادشاه است و اگر به درستی ایجاد شود، می تواند به شما کمک کند ترافیک و بازدیدکنندگان بالقوه بیشتری داشته باشید و به شما کمک کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

 

بسیاری از شرکت ها وبلاگ، اینفوگرافیک و سوالات متداول ایجاد می کنند. محتوای مرتبط و قابل درک برای تجربه کاربر مهم است.

 

Google Analytics به شما کمک می کند تمام محتوایی را که مشاهده و به اشتراک گذاشته می شود، ردیابی کنید. با این داده ها، می توانید وبلاگ های محبوب را به گونه ای بهبود بخشید که مشتریان را به روشی سازنده تر جذب کنید.

 

گوگل آنالیتیکس یک تفکیک از بازدیدهای صفحه ای که هر یک از پست های وبلاگ شما دریافت می کند ایجاد می کند.

 

10-برای ایجاد ترافیک بیشتر می توانید دوباره با بهترین عملکرد در وبلاگ کار کنید.

 

برای بررسی اینکه آیا به اهداف خود می رسید یا خیر

 

اهداف گوگل آنالیتیکس در گوگل آنالیتیکس به شما کمک می کند پیشرفت و توسعه کسب و کار خود را پیگیری کنید.

 

شما همچنین می توانید تعدادی هدف تعیین کنید که به شما کمک می کند مسیر مشتری را بر اساس اقدامات آنها پیگیری کنید.

 

اهداف مختلفی می تواند وجود داشته باشد، مانند خرید، درخواست قیمت، یا اشتراک در خبرنامه ها.

 

اگر بازدیدکننده جدیدی به صفحه فرود شما وارد شود و فرم ارائه شده با آدرس ایمیل را پر کند. او به تازگی به هدفی که برای خود در نظر گرفته اید، دست یافته است.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما گوگل آنالیتیکس را نصب کرده است و از این ابزار اطلاعاتی استفاده کنید تا مطمئن شوید که وب سایت شما مشتریان بالقوه شما را به روشی که می خواهید و چگونه می خواهید درگیر می کند. برای تمام نیازهای وب سایت خود، با آرژانس رویانو در طراحی سایت وردپرسی تماس حاصل کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.