بهترین تردمیل خانگی کلیدی برای سلامتی

آیا دوست دارید بدون از دست رفتن زمان و بدون صرف هزینه های اضافی در خانه، پیاده روی کنید و بدوید؟ محققین  و پزشکان سلامت، پیاده روی و دویدن را کلید اصلی سلامت بدن و مادر ورزش های پایه می‌دانند. اما بسیاری از افراد به دلیل نداشتن شرایطی مانند وقت و مکان مناسب، از این عمل دور می‌شوند و روز به روز بیشتر به سلامت خود لطمه می‌زنند. انتخاب خرید تردمیلخانگی ، خرید لوازم ورزشی تنها راه حل هایی است که می‌توانید به آن فکر کنید. با استفاده از این دستگاه زندگی خود را متحول خواهید کرد و سلامت و شادابی را به بدن خود هدیه خواهید داد. تردمیل از دستگاه های مهم، حساس و گران قیمت است که خرید آن ممکن است باعث ایجاد وسواس هایی شود. اگر اطلاعاتتان درباره این وسیله ورزشی کامل نیست، همراه ما باشید تا با ارائه ویژگی های یک تردمیل خوب، شما را در این امر یاری کنیم.

بررسی بهترین تردمیل خانگی

اهمیتبهترین تردمیلخانگی

امروزه متاسفانه یکی از عوامل اصلی چاقی، از بین رفتن سلامتی و بسیاری از بیماری ها و مرگ و میرها، عادت های غلط رفتاری و سبک زندگی ماشینی ماست. بسیاری از ما حتی کوچکترین مسافت ها را با وسیله نقلیه طی می‌کنیم. البته این کار ممکن است دلایلی مانند کمبود وقت و... داشته باشد. اما چه چیزی از سلامتی شما مهم تر است؟ شاید بگویید امکان دویدن و پیاده روی را ندارید و یا اگر هم داشته باشید در فصول سرد سال چه کنیم؟ تکنولوژی همیشه به فریاد بشریت رسیده است. بهترین تردمیل خانگی را بخرید و سلامتی خود را حفظ کنید. به راحتی در خانه بدون فوت وقت اضافی، ورزش کنید، عرق کنید و چربی های اضافی را بسوزانید. حتی اگر چربی هم ندارید، برای حفظ سلامتی، ارتقای سیستم ایمنی و ایجاد شادی و نشاط درونی به یک تردمیل نیاز دارد. متاسفانه بسیاری از افراد به سلامت خود کمترین اهمیت را هم نمی‌دهند وگرنه وجود یک تردمیل برای هر خانه لازم است.

اما یک مسئله دیگر نیز وجود دارد. حال که قانع شدیم وجود تردمیل لازم و ضروری است؟ سوال پیش می‌آید چه نوع تردمیلی و با چه مشخصاتی بخریم؟ در این مطلب با ارائه ویژگی های بهترین تردمیل خانگی، این گره را از ذهن شما باز خواهیم کرد. با رعایت این نکات بهترین محصول را خریداری کنید و زندگی تازه ای را آغاز کنید.

بهترین تردمیل خانگی چه ویژگی هایی دارد؟

خرید بهترین تردمیل خانگی

قبل از بررسی ویژگی های بهترین تردمیل خانگی، یک مسئله مهم و قابل توجه وجود دارد. تردمیل های خانگی از تنوع مدل بسیار بالایی برخوردار هستند. طبیعتا تردمیل های پیشرفته تر و جدیدتر گران تر از نمونه های دیگر هستند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که گاهی یک مدل تردمیل خانگی برای یک خانه و خانواده مناسب است اما برای خانه دیگر مناسب نیست. پس نوع خرید شما به نوع استفاده شما نیز بستگی دارد. قبل از خرید تردمیل خانگی این نکات را توجه کنید.

  • میزان استفاده شما چقدر است؟

بعضی از افراد روزانه نیم ساعت تا 45 دقیقه از تردمیل استفاده می‌کنند. بعضی ها بیشتر و بعضی دیگر کمتر. بسیاری از مشتریان، تردمیل خانگی را برای مصرف اعضای خانواده خریداری می‌کنند. یعنی ممکن است در روز 3 الی 5 نفر از این دستگاه استفاده کنند. همچنین پارامترهای دیگری مثل وزن شما و نوع دویدن شما، کند، متوسط و آرام و... نیز در انتخاب تردمیل خانگی دخیل است. شما ابتدا باید نوع مصرف و نیاز خود را شناسایی کنید. اگر استفاده های بیشتری دارید، از تردمیل های قوی تر بهره ببرید.

  • بودجه شما چقدر است؟

تکنولوژی و تجهیزات آن، برای هر بودجه ای برنامه ریزی دارد. قطعا یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، بودجه و هزینه ای است که می‌خواهید صرف کنید. همانطور که می‌دانید قطعا تردمیل های پیشرفته تر که امکانات بهتری دارند، از قیمت بیشتری هم برخوردار هستند. البت بابت این مسئله نگران نباشید، از ویژگی های بهترین تردمیل خانگی را بشناسید می‌توانید با هزینه کم بهترین نتیجه را به دست آورید.

  • مکان شما چه اندازه است؟

تردمیل های خانگی در انواع و اقسام سایزها و شکل ها وجود دارند. شما می‌توانید با توجه به نوع محیط خود و اندازه ای که برای این دستگاه در نظر گرفته اید، بهترین محصول را خریداری کنید.

خرید تردمیل خانگی

 

ویژگی های بهترین تردمیل خانگی

  • به جنس بدنه دقت کنید

تردمیل خانگی یک وسیله فیزیکی است که با دویدن و راه رفتن به آن ضربه وارد می‌شود. فولاد و آلومینیوم مقاوم، بیشترین استفاده را در تولیدات تردمیل خانگی دارد. این مسئله ارتباط مستقیم با نوع استفاده شما دارد. اگر قرار است تعداد نفرات زیاد و وزن های سنگین، از این دستگاه استفاده کنند، بهتر است مقاوم ترین محصول را انتخاب کنید. البته در بسیاری از موارد، تردمیل هایی که بدنه های مقاوم تر دارند و موتورهای قوی تری دارند، فضای بیشتری را اشغال می‌کنند.

  • نوع و قدرت موتور بسیار مهم است

شاید مهمترین ویژگی که باعث می‌شوید بهترین تردمیل خانگی را از بقیه مدل ها جدا کنیم، نوع و قدرت موتور است. معیار و اساس سنجش تردمیل ها قدرت موتور آنها است. قدرت این دستگاه های ورزشی از 1 اسب بخار تا 7 اسب بخار متغیر است. هر چقدر حجم قدرت موتور بیشتر باشد، کارایی دستگاه بیشتر است و نیرویی که به صفحه تردمیل منتقل می‌شود نیز بیشتر است. در ساخت تردمیل ها از نوع موتور (DC) و (AC) استفاده می‌شود. تفاوت این دو در نوع جریان برق آنها است که در مورد اول از برق مستقیم و در مورد دوم از برق متناوب استفاده می‌کند. بهترین انتخاب برای تردمیل خانگی، استفاده از موتور (DC) است. این مدل قیمت مناسب تری دارد، مصرف کمتری دارد و همچنین صدای کمتری نیز تولید می‌کند.

  • ویژگی های جانبی را هم بررسی کنیدs

در خرید بهترین تردمیل خانگی توجه به ویژگی های جانبی نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال، ویژگی هایی مثل میزان سرعت، میزان تحمل وزن، وجود دسته های ایمنی، ایمنی در دویدن، وجود برنامه های متنوع از پیاده روی تا دویدن، برنامه ریزی ها و وجود حافظه برای ذخیره برنامه های استفاده شده، شیب تردمیل، وجود ضربه گیر، صفحه نمایشگرهای  LCD و LED و همچنین حجم صدای دستگاه، باید مورد توجه قرار بگیرد. با رعایت این نکات می‌توانید با توجه به بودجه خود، بهترین تردمیل خانگی را خریداری کنید.

 

تردمیل اصفهان

میز پینگ پنگ اصفهان

فوتبال دستی اصفهان

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.